مالیات بر ارث
مالیات بر ارث چیست؟
مالیات بر ارث مالیاتی است که وراث برای دریافت سهم الارث خود باید به اداره امور مالیاتی کشور پرداخت کنند.
وراث برای فروش و انتقال اموال متوفی باید ابتدا نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نمایند و پس از آن مفاصاحساب مالیات بر ارث اموال متوفی را با پرداخت مالیات اموال او دریافت خواهند کرد.
پس از آن اجازه ی فروش اموال را خواهند داشت.
اموال مشمول مالیات بر ارث
هزینه های کفن و دفن و همچنین بدهی های متوفی در صورتی که بتوان آن ها را با مدارکی اثبات کرد ، از اموال مشمول مالیات بر ارث کسر می شود.
وراث می بایست تمامی اموال و دارایی ها و همچنین بدهی های متوفی را در اظهارنامه مالیات بر ارث به اداره امور دارایی محل سکونت متوفی ابراز کنند.
نرخ مالیات بر ارث
نرخ مالیات بر ارث با توجه به نسبت وراث و متوفی و همینطور نوع و میزان دارایی های بجا مانده از او متفاوت است.
طبقه بندی وراث
وراث ازنظر قانون مالیاتهای مستقیم به سهطبقه تقسیم میشوند:
اموال معاف از مالیات بر ارث
اموال معاف از مالیات بر ارث ، عبارت است از:
حنما سوالات زیادی در مورد مالیات بر ارث در ذهن شما وجود دارد که پاسخ آن را دریافت نکرده اید.
سوالاتی از قبیل :
مالیات بر ارث اموال مختلف چند درصد است؟
نحوه پر کردن اظهارنامه مالیات بر ارث چگونه است؟
از چه معافیت هایی برای مالیات بر ارث می توان استفاده کرد و ...
برای یافتن پاسخ سوالات فوق و بسیاری از سوالات دیگر توصیه می کنیم به سایت مشاوران مالیاتی فراز به نشانی www.faraztax.com مراجعه کنید و با یک مشاور مالیاتی خوب مشاوره رایگان داشته باشید!
حفاظ پنجره فرفورژه چیست؟
زمانی که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به میان می آید بدون شک شما هم یاد فلزاتی می افتد که شباهت بسیاری به دارند.
در واقع تصور شما تا حدی هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته می شود اما عموما رنگ آن سیاه است و میتوان گفت که صنعتی که فرفورژه را تولید می کند در واقع یک تلفیق از هنر و صنعت است.
شما میتوانید در انواع حفاظ های فرفورژه زیبایی و همچنین ظرافت را ببینید که با تولید محصولات صنعتی ایجاد شده اند. این نوع حفاظ ها معمولا پس از اینکه به طور کامل مورد بررسی های امنیتی قرار می گیرند به این بازار عرضه می شوند.
تولید فرفورژه به عنوان حفاظ های پنجره چندین سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر این بود که این نوع حفاظ ها امنیت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزایش است میتوان گفت که امنیت نیز در ساختمان ها افزایش یافته است.
محصولاتی که به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش می رسند معمولا به دو صورت تولید می شوند که شامل نوع صنعتی که تولید کارخانه است و نوع صنفی خواهند شد. نوع صنفی معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها تولید می شود.
میتوان گفت که اما تولیدات صنفی در این زمینه بسیار بیشتر است و خریداران نیز معمولا تولیدات صنفی را به صنعتی ترجیح می دهند.
دلیل این امر این است که تولیدات صنفی معمولا دارای امنیت بیشتری هستند و چون به صورت دستی جوش داده شده اند محکم تر اند.
شما به ویژه اگر از فردی مطمئن در این زمینه خرید خود را انجام دهید خواهید دید که کیفیت نوع صنفی و نوع صنفعتی حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقایسه نیست.
چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالی که پیش می آید این است که وقتی شما میتوانید از انواع حفاظ های پنجره آهنی استفاده کنید چرا باید حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب کنید.
این محصولات در سال های اخیر به جای نرده های استیل و سنگ های قلیانی جایگزین شده اند، همچنین استفاده از آن ها در نرده پنجره به جای نرده های فلزی نیز افزایش یافته است. اما دلیل این امر چیست؟
محصولات فرفورژه نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب تری دارند.
البته این قیمت مناسب تر باعث نمی شود که شما در کیفیت این نوع از محصولات دچار تردید شوید بلکه آنچه باید بدانید این است که قیمت این نوع نرده ها در مقایسه با قیمت انواع آهنی بهتر است.
در سال های اخیر با توجه به رشدی که در زمینه تکنولوژی های مربوط به جوشکاری ایجاد شده است، استفاده از این نوع حفاظ ها نیز با امنیت بیشتری همراه است.
شاید اصلی ترین عاملی که باعث می شود فرفورژه طرفداران بسیاری داشته باشد این است که این نوع محصولات معمولا دارا کیفیت های بسیار خوبی هستند. نخستین بخشی که یک خریدار به آن دقت خواهد کرد نیز همین کیفیت است.
در واقع اگر نیاز مشتری توسط این نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجیح بر استفاده از نرده پنجره آهنی و یا استیل باشد.
البته افزایش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال های اخیر نشان دهنده این است که این محصولات شانس بسیاری را برای انتخاب داشته اند و کیفیت آن ها نیز تایید شده بوده است که توانسته اند تا اینجا پیشروی کنند و جای خود را در میان محصولات مختلف باز کنند.
کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه شاید در جد نرده های آهنی نباشد اما ما به شما تضمین می دهیم که استفاده از این نوع محصولات هم میتواند به اندازه محصولات آهنی برای شما کاربردی باشد.
آنچه باید بدان دقت کنید این است که این نوع نرده ها هم کم از نرده های آهنی ندارند.
البته شاید تنوع محصولات آهنی به مراتب بیشتر باشد.
همانطور که در بخش های گذشته به آن پرداختیم انواع مختلفی از نرده های آهنی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای حفظ امنیت خانه خود استفاده کنید.
در این بین حفاظ پنجره فرفورژه نیز برای شما همین کار را خواهد کرد و شما میتوانید تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
نکته ای که در این بخش می خواهیم به شما بگوییم این است که عده بسیاری معمولا به جای اینکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده های آهنی هستند.
میتوان گفت که برخی از این افراد اینطور بیان می کنند که نرده فرفورژه دارای تنوع بیشتری نسبت به نرده های معمولی است. آنچه شما باید بدانید این است که این نوع نرده ها معمولا دارای انواع مختلفی هستند و نمی توان گفت که نرده های فرفورژه تنها به یک شکل ساخته می شوند.
این نوع نرده ها نیز دارای اشکال و انواع مختلفی هستند که شما میتوانید بنا به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.
اغلب افرادی که میخواهند از نرده برای زیبایی ساختمان خود استفاده کنند اینطور می گویند که این کار باعث می شود که نمای ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.
شاید در روزهای گذشته این نوع حفاظ ها تنها به یک شکل تولید میشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدی زیاد است که شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را به راحتی خریداری کنید و زیبایی نمای ساختمان خود را نیز حفظ کنید.
هرچند استفاده از این نوع حفاظ پنجره فرفورژه میتواند زیبایی نما را بسیار بیشتر از آهن ایجاد کند اما هنوز هم عده ای تصور می کنند که اشکال آن ها محدود است.
برای اطلاع از قیمت انواع حفاظ پنجره با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگیرید.
09123649705 شماره تماس
مواجه شدن با یک خانه به هم ریخته بعد از یک روز کاری اتفاق ناخوشایندی است. حتما در مورد ترفندهای نظافت منزل زیاد مطالعه کردهاید یا شنیدهاید. مثلا چگونه خانهای همیشه تمیز داشته باشیم؟ یا چگونه در 10 دقیقه خانه را تمیز کنیم؟ تمام این راهکارها و ترفندها زمانی کارساز هستند که وقت کافی برای آنها داشته باشیم.
همه ما بر روی تمیزی منزل و محل کار حساس هستیم. اگر تجربه استفاده از خدمات آنلاین، مانند نظافت منزل را داشته باشید، میدانید پیدا کردن نظافتچی منزل یا یک شرکت نظافت منزل که بتواند خواستههای شما را از نظافت به خوبی برآورد کند، بسیار سخت است. پس چه راهی برای تشخیص کیفیت خدمات حوزه نظافت وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع مهم بپردازیم.
تکنولوژی زندگی را تغییر داده و راههای ارتباطی ما را گستردهتر کرده است. در گذشته باید ساعتها زمان صرف میکردیم تا شماره یک شرکت نظافتی را پیدا کنیم و درخواست خود را طریق تماس تلفنی به آن شرکت اعلام کنیم. اما این روزها شیوههای متفاوت و راحتی وجود دارد. مثلا برای پیدا کردن نظافتچی منزل، عدهای سریعاً اقدام به جستجوی نظافت منزل در گوگل میکنند؛ یا اینکه با نصب اپلیکیشن نظافت منزل، یک نظافتچی منزل درخواست میکنند. اگر شما به وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما مراجعه کنید، تمامی خدمات محبوب نظافت را مشاهده میکنید.
هر یک از ارائه دهندگان، خدمت رسانی خود را محدود به یک شهر یا تنها چند شهر در ایران کردهاند. به گزارش ایسنا، اپلیکیشن و وب سایت خدمت از ما که این روزها در حال گسترش خدمات نظافت است، خود را محدود به شهر تهران یا تنها چند شهر بزرگ نکرده است. شما میتوانید علاوه بر شهرهایی که خدمات نظافت منزل در آنها ارائه میشود، پروفایل متخصصان آن شهر را نیز در وب سایت و اپلیکیشن خدمت از ما مشاهده کنید.
برای آنکه یک ساختمان تمیز به نظر برسد، باید قسمتهای مختلف آن تمیز شود. این تفکر اشتباه است که تنها به نظافت منزل و نظافت شرکت خود اهمیت دهیم. نمای ساختمان، کف ساختمان و مشاعات از جمله قسمتهایی هستند که اگر تمیز شوند حسابی به چشم میآیند. اگر در ساختمان یا آپارتمان زندگی میکنید، بهتر است هر یک یا دو سال برای کفسابی و نماشویی اقدام کنید.
خدماتی را که در حوزه نظافت بسیار موردتوجه هستند، در زیر مشاهده میکنید:
چنانچه با یک شرکت نظافتی تماس بگیرید یا در یک وب سایت سفارشی را ثبت کنید، نمیدانید شخصی که به منزل شما میآید تا چه اندازه به کار خود تسلط دارد. خدمت از ما با تجربهای که سالها در زمینه ارائه خدمات نظافتی دارد، به خوبی نیاز مشتریان را شناسایی کرده است.
کیفیت ارائه خدمات و نحوه پشتیبانی از آن، دو فاکتور بسیار مهم است که برای عموم مردم حائز اهمیت است. همانطور که گفتیم خدمت از ما برای افرادی که به کیفیت اهمیت میدهند، چارهای اندیشیده است. اگر برای نظافت منزل سفارش خود را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن ثبت کنید، پس از چند دقیقه، چندین شرکت خدماتی نظافتی به شما پیشنهاد قیمت میدهند. با بررسی پروفایل متخصصان و نظرات دیگر مشتریان، به دلخواه خودتان بهترین متخصص را انتخاب کنید.
با وجود پشتیبانی دیگر نگران این نیستید که درخواست شما پیگیری میشود یا خیر. هرگونه سوال یا نارضایتی در خصوص عملکرد متخصص داشتید، میتوانید آن را با نیروهای پشتیبانی خدمت از ما در میان بگذارید. مثلا اگر نظافتچی نتوانست رضایت شما را برآورد کند، میتوانید در همان یک ساعت اول اعزام نظافتچی، اقدام به تعویض نیروی نظافتی کنید.
نظافت منزل، نظافت راه پله و پارکینگ، نظافت شرکت و محل کار، نماشویی و کفسابی را به دست متخصصان بسپارید.
در بازار خدمات آنلاین خدمت از ما میتوانید به رایگان از چند متخصص خدمات محبوب نظافت در شهر خودتان، قیمت بگیرید. همچنین با مشاهده پروفایل متخصصان، تخصص آنها و نظرات مشتریان قبلی، از کیفیت دریافت خدمات اطمینان حاصل کنید.
اسپم اسکور چیست و نحوه کاهش spam score در 2019
در این مقاله قصد داریم به رایج ترین پرسش ها درباره اسپم اسکور spam score پاسخ دهیم. اسپم اسکور، توسط وبسایت Moz محاسبه می شود و بهمین علت اطلاعاتی که در ادامه می خوانید از وبسایت Moz جمع آوری، ترجمه و ویرایش شده است.
پرسش های رایج درباره اسپم اسکور:
اسپم اسکور چه تغییری کرده است؟
در گذشته شما تعداد خطاهایی که در سئو سایت داشته اید و منجر به بالا رفتن اسپم اسکورتان می شد را مشاهده می کردید. اما حالا درصدی از 0 تا 100 می بینید که به طور میانگین نشان می دهد سایت هایی با رفتار مشابه با سایت شما چند درصد احتمال جریمه شدن توسط گوگل دارند.
چه فاکتوری باعث بالا رفتن اسپم اسکور سایت من شده است؟
اینکه دقیقا کدام یک از فاکتورهای اسپم اسکور را رعایت نکرده اید فعلا قابل مشاهده نیست. اما می توانید با بررسی 27 ویژگی لیست شده در ادامه این مقاله و مقایسه با وضعیت فعلی وبسایت، تحقیق کنید که کدام یک از رفتارهای وبسایت، سیگنال اسپم بودن آن را ارسال می کند.
آیا اسپم اسکور بوسیله محاسباتی بر روی لینک های اسپم سایت بدست می آید؟
نه، به هیچ وجه. اسپم اسکور درصد سایت های مشابه با شما که توسط گوگل جریمه شده اند را نشان می دهد. یعنی اگر اسپم اسکور شما 5 درصد است، احتمال جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل نیز در همان محدوده 5 درصد است.
اسپم اسکور هر چند وقت یکبار بروزرسانی می شود؟
متخصصین Moz تلاش می کنند تا حداقل ماهی یک بار spam score را بروزرسانی کنند.
آیا disavow کردن لینک ها، در وبسایت moz قابل مشاهده است؟
خیر، راهی برای Moz وجود ندارد که متوجه شود شما لینکی را disavow کرده اید. گوگل این اطلاعات را در اختیار Moz قرار نمی دهد.
اسپم اسکور یا امتیاز اسپم (Spam Score) چیست؟
اسپم اسکور، درصد سایت های مشابه با ویژگی های سایت شما که وبسایت Moz متوجه جریمه شدن و یا حتی بن شدن آن ها توسط گوگل شده است. spam score بر پایه محاسبات یادگیری ماشین (machine learning) که 27 ویژگی مشترک میان میلیون ها وبسایت جریمه یا بن شده توسط گوگل را بررسی می کند، بدست می آید.
اسپم اسکور بالای سایت شما، یا سایتی که در حال بررسی آن هستید، به این معنی نیست که سایت مورد نظر فعالیت اسپمی دارد. این تنها نشانه ای است که شما باید تحقیق و بررسی بیشتری بر روی کیفیت و ارتباطات معنایی سایت داشته باشید.
اگر اسپم اسکور سایت شما:
1-30 درصد باشد: عالیه و هیچ مشکلی نیست
30-60 درصد باشد: مناسب است ولی احتیاج به مراقبت دارد.
61-100 درصد: محدوده خطرناک. هرچه زودتر باید فکر چاره کنید.
کاربرد اسپم اسکور چیست؟
اسپم اسکور سایت شما، نشان دهنده میزان اسپم بودن سایت شما نیست. این عدد دربرگیرنده طیف وسیعی از سیگنال های دریافت شده سایت شما از مشکلات محتوا تا لینک های مخرب است. از آنجایی که این عدد نشان دهنده احتمال جریمه شدن است و ارتباطی با دلیل و فاکتورهای آن ندارد، با بالاتر رفتن آن نیز نباید لزوما تغییراتی در سایت ایجاد کنید. اگر جریمه نشده اید و جایگاه های خود را از دست نداده اید، نیازی نیست نگران اسپم اسکور خود تا 60 درصد باشید. بهترین قضاوتی که می توانید در این حالت انجام دهید کیفیت بک لینک ها را بررسی کنید که کدام یک احتیاج به بررسی دقیق تر دارد و ممکن است حتی نیاز به حذف شدن داشته باشه.
اسپم اسکور سایت دیگر، یک بار دیگر، نشان دهنده اسپم بودن سایت نیست. . این عدد دربرگیرنده طیف وسیعی از سیگنال های دریافت شده سایت شما از مشکلات محتوا تا لینک های مخرب است. در این حالت نیز نیازی نیست حتما لینک ها را حذف کنید یا disavow کنید. در عوض محتوای سایت میزبان و ارتباط آن با سایت خود را بررسی کنید. تا زمانیکه جریمه نشده اید و جایگاه های سایت از دست نرفته نیازی نیست اقدامی در جهت حذف لینک ها کنید. برخی سایت های با اسپم خیلی بالا که لینک های خروجی بسیاری دارند به سادگی توسط الگوریتم پنگوئن گوگل تشخیص داده می شوند و ارزشی نیز دریافت نمی کنند، چه منفی چه مثبت.
اینفوگرافیک چک لیست اسپم اسکور
توضیحات تکمیلی هر مورد را در ادامهی مقاله بخوانید.
سیگنال های اسپم اسکور (Spam score Signals)
27 سیگنال کلیدی که در ادامه آمده است، توسط فرآیند یادگیری ماشین و میلیون ها داده ای که بررسی شده توسط Moz جمع آوری و ارائه شده است. این 27 مورد اولویت اهمیت ندارند و فقط در این لیست آمده اند و منظور از شماره گذاری آنها ترتیب اولویت نیست.
27 سیگنال افزایش اسپم اسکور
1. تعداد صفحات پایین
اکثر سایت های اسپم تعداد صفحات کمی دارند.
2. دامنه مورد استفاده
برخی دامنه بیشتر توسط سایت های اسپم استفاده می شوند مانند: .e.g .info .cc .pl
3. طول نام دامنه
طول دامنه مشابه با سایت های اسپم که معمولا تعداد کاراکترهای بالایی دارند.
4. استفاده از اعداد در نام دامنه
اکثر سایت های اسپم از اعداد در نام گذاری دامنه استفاده می کنند.
5. فونت های نامتعارف
استفاده از فونت های نامتعارف و ناشناخته برای گوگل
6. عدم پیاده سازی گوگل آنالیتکس
تقریبا هیچ سایت اسپمی نیست که گوگل آنالیتیکس را بر روی سایت پیاده سازی کند.
7. تبلیغات دو کلیکی
تقریبا هیچ سایت اسپمی مشاهده نشده که از تبلیغات دو کلیکلی استفاده کند.
8. صفحه تماس با ما
سایت های اسپم شماره تماس در اختیار مخاطبان نمی گذارند.
9. لینک دهی به شبکه اجتماعی LinkedIn
تقریبا هیچ سایت اسپمی به این شبکه اجتماعی لینک نمی دهد و فعالیتی ندارد بهمین خاطر عدم لینک دهی به آن یکی از فاکتورهای اسپم بودن در نظر گرفته شده است.
10. آدرس پست الکترونیک
سایت های اسپم ایمیل خود را در اختیار کاربران نمی گذارند.
11. استفاده از SSL
سایت های اسپم اهمیتی به امنیت کاربران نمی دهند و بهمین علت از پروتکل امن SSL بهره نمی برند. یعنی آدرس سایت ها با Http شروع می شوند. Https بودن آدرس سایت شما خود سیگنال قوی ای از اعتماد است.
12. استفاده از کلمات متا
صفحاتی که کلمات کلیدی را به صورت تگ در محتواهایشان تکرار می کنند، روشی قدیمی در سئوی سایت است که منسوخ شده و سیگنالی برای اسپم بودن صفحات است.
13. رتبه بازدید سایت در jumpshot
سایت هایی که بازدید پایینی در پنل سایت jumpshot دارند معمولا پتانسیل بالایی برای اسپم بودن دارند.
14. Rel canonical
استفاده از non-local rel=canonical معمولا به اسپم بودن اشاره دارد.
15. طول تیتر H1 صفحات
صفحاتی که تیترهای خیلی بلند یا خیلی کوتاه دارند، یکی دیگر از سیگنال های اسپم بودن را شامل می شوند.
16. طول توضیحات متا Meta description
صفحاتی که توضیحات متای بسیار طولانی یا بسیار کوتاه دارند نیز یکی دیگر از عوامل بالا رفتن اسپم اسکور را شامل می شوند.
17. طول کلمات کلیدی متا
صفحاتی که از کلمات کلیدی به صورت تگ و با طول بالا استفاده می کنند نیز شامل اسپم می شوند.
18. آیکون مرورگر یا فاوآیکون favicon
سایت های اسپم به ندرت از فاوآیکون استفاده می کنند، البته اغلب سایت های غیر اسپم نیز این مورد را فراموش می کنند.
19. Facebook tracking Pixel
معمولا هیچ سایت اسپمی از این ویژگی استفاده نمی کند.
20. تعداد لینک های خروجی
سایت های اسپم، معمولا یا تعداد بسیار زیادی لینک خروجی دارند یا تعداد بسیار کمی.
21. تعداد دامنه هایی که به دامنه شما لینک داده اند
این فاکتور نیز در سایت های اسپم به طرز عجیبی بسیار زیاد یا بسیار کم است.
22. نسبت لینک های خروجی به محتوا
سایت های اسپم نسبت به محتوایی که دارند تعداد بالایی لینک خروجی دارند.
23. نام گذاری عجیب دامنه
سایت های اسپم معمولا از حروف صامت و یا صدادار به صورت متوالی و بی معنی استفاده می کنند.
24. استفاده از خط ربط و نشانه های دیگر در نام دامنه
سایت های اسپم زیادی از سمبل ها در نام دامنه شان استفاده می کنند.
25. طول URL ها
صفحات اسپم به طرزی غیرطبیعی URL هایی بلند یا کوتاه دارند.
26. حضور کلمات مسموم
سایت های اسپم اغلب از کلمات مخصوصی که تاپیک های اسپم شناخته می شوند استفاده می کنند، مانند: داروها، محتوای +18 ، بازی و ...
27. استفاده از CPC در انکرتکسهای لینک
سایت های اسپم اغلب از کلمات مخصوصی در انکرتکست های خروجی خود استفاده می کنند که روی کلمات اسپمی مانند داروها، محتوای +18 ، بازی و ... قرار می گیرند و به ازای هر کلیک درآمد دریافت می کنند.
اگر spam score سایت شما افزایش یافته باید در 27 موردی که ذکر کردیم بگردید و ببینید کجا سیگنال های اسپم بودن فرستاده اید و آن را رفع کنید. اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظرات خود را برای ما بنویسید.
منبع: https://www.rushweb.ir/
رپرتاژ ?
عنوان: ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!
حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و فناوری های جدید هم نباشید، قطعا تا به حال در اخبار و یا شبکه های اجتماعی نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. مخصوصا در یکی دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت های شدید موج های خبری بزرگی هم برای این دسته از ارز ها شکل گرفته است.
ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بسیار بزرگ داشتند و به دنبال دست یافتن به یک خواسته ی جهانی یعنی یک ارز جهانی بودند. ارز جهانی به این معنا که یک ارز فارق از مرز بندی های جغرافیایی و محدودیت های هر دولت، قابل استفاده در تمام نقاط دنیا و در تمامی کشور ها باشد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر پول خود را تبدیل کنید و در این میان کارمزد های بالا بپردازید و یا در صف های طولانی بانک و صرافی وقت خود را هدر دهید.
ارز های دیجیتال با عرضه ی خود توانستند تا حدودی به هدف ارز جهانی نزدیک شده و مرز بندی ها را تا حدود بسیار مناسبی از بین ببرند. تا آن جا که الان می توان به راحتی با استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیگری برای هر نقطه از دنیا پول ارسال کرد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال مردم متوجه یک پتانسیل بسیار خوب در مورد این ارز ها شدند، پتانسیلی که برای اکثر مردم از هدف ارز جهانی مهم تر است. این قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت سرمایه گذاری.
سرمایه گذاری
پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین است، مردم دریافتند که می توانند از این ارز ها در جهت حفظ ارزش سرمایه و پس انداز خود استفاده کنند. افرادی که در همان اوایل عرضه ارز تهیه کردند در مدت زمان کوتاهی رشد قیمت را در ارز خود تماشا کرده و از افزایش سرمایه خود لذت می بردند. زمان زیادی طول نکشید تا این خبر به گوش مردم در سراسر دنیا رسید و بسیاری از افراد پس انداز های خود را بر روی ارز های دیجیتال قرار داده و شروع به سرمایه گذاری کردند. این اتفاق باعث شد ناگهان موج عظیمی از تقاضا برای ارز های دیجیتال راه افتاده و با بالا رفتن تقاضا، قیمت ها هم بالا رفت تا جایی که هر ارز چند صد درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این جا بود که ماجرای ارز های دیجیتال شکل جدی به خود گرفت.
شاید با خود بگویید که همه این حرف ها فقط مربوط که افراد خارج از ایران است و یا مگر می شود با سرمایه کم هم سرمایه گذاری کرد؟ باید به شما بگوییم شما در ایران و فقط با یک دلار می توانید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد.
آموزش ارز دیجیتال
در سطح اینترنت مقالات بسیار فراوان و صد البته رایگان وجود دارند که می توانید آن ها را مطالعه کرده و موارد اولیه و لازم را در زمینه ارز های دیجیتال یاد بگیرید. اما تمام این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که این مقالات فقط تئوری را آن هم به شکلی کاملا ساده به شما توضیح می دهند. شما با این مقالات کلیت ماجرا را متوجه می شوید اما نمی توانید با آن سود خوبی به دست آورید. مسئله بعدی این است که در این مقالات به شما نمونه عملی نشان داده نمی شود تا بتوانید به خوبی مسائل را درک کنید.
اگر می خواهید در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورده و از سوی دیگر ضرر خود را به حداقل برسانید باید علاوه بر مقالات به دنبال منبع آموزشی دیگری نیز باشید.
برای این که بتوانید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و آن را حتی به منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. در این کلاس ها که به عنوان کلاس آموزس بیت کوین نیز شناخته می شود به شما نکات و ترفند های مفید و لازم را می آموزند و مهم تر از آن اینکه تمام آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما ارائه خواهد شد.
در دوره ارز دیجیتال تمام آن چه نیاز دارید به شما گفته خواهد شد و پس از آن می توانید با اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازید.
تحریم های همیشگی
احتمالا در چند سال گذشته معنی واژه تحریم را به خوبی احساس کرده اید. تحریم هایی که در حالت شدید بر روی کشور ایران اعمال شده و مخصوصا بخش مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا را هدف قرار داده است.
ارز های دیجیتال نیز متاسفانه به اجبار وارد بحث تحریم ها شده اند. شما برای آن که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید باید از سایت های واسطه که به عنوان صرافی شناخته می شوند استفاده کنید. این سایت ها از سوی برخی کشور ها تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از آن ها به اجبار مجبور هستند تا به کشور های تحت تحریم خدمتی را ارائه ندهند.
در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما تمام موارد مورد نیاز برای فرار از این تحریم ها گفته می شود و پس از آن می توانید بدون مشکل و با رعایت برخی موارد مورد نیاز، بدون مشکل از تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال استفاده کنید.
با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر موجود در ایران این احتمال وجود دارد که دارایی شما به طور کامل و برای همیشه بلاک شود به اهمیت شرکت در دوره ارز دیجیتال پی می برید.
فراموش نکنید بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری ریسک های خودش را به همراه دارد و ممکن است همیشه اوضاع طبق خواسته و پیش بینی شما پیش نرود، اما شما با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با تغییرات قیمتی بازار می توانید از ضرر های سنگین جلوگیری کرده و پول را حفظ نمایید. تمام این موارد به طور کامل در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود. امیدواریم پتانسیل بالای این بازار را به خوبی درک کنید و بتوانید روز به روز به سرمایه خود اضافه کنید.